U novoj kampanji za legendarni parfem Light Blue, modna kuća Dolce & Gabbana donosi sunčani spoj glamura, strasti i italijanskog leta, oličen kroz neodoljivi duo – Vitoriju Čereti i Tea Džejmsa.
Nova kampanja za kultni parfem Light Blue modne kuće Dolce & Gabbana donosi pravu letnju fantaziju, ispunjenu zlatnim zracima sunca, mediteranskim šarmom i neodoljivom hemijom između dvoje glamuroznih protagonista – italijanske manekenke Vitorije Čereti i britanskog glumca Tea Džejmsa.
Snimljena na dramatičnim liticama Kaprija, sa safirno plavim morem i belim kupaćim kostimima koji evociraju čistu eleganciju italijanskog leta, ova kampanja priziva sećanja na legendarne Light Blue reklame iz prošlosti, ali u savremenom, sofisticiranijem ruhu.
Režiju potpisuje vizuelni virtuoz Gordon fon Štajner, koji maestralno kombinuje senzualnost i estetiku. Vitorija osvaja hrabrim, hipnotišućim pogledom, dok Teo zrači opuštenom muževnošću – zajedno otelotvoruju priču o ljubavi, čežnji i neizbežnom magnetizmu pod mediteranskim suncem.
Ženska verzija mirisa je osvežavajući koktel sočne sicilijanske limunove kore, hrskave zelene jabuke i toplog čempresa, čime se postiže delikatna ravnoteža između svetlosti i dubine. Muški parfem odiše toplinom i karakterom – savršeno izbalansiran, sa notama koje se stilski stapaju sa sunčevim zracima na koži.
Obe varijante dolaze u minimalističkim, elegantnim bočicama od stakla, zaokruženim poklopcem u nijansi neba, inspirisanim ručno oslikanim keramičkim pločicama sa obala Amalfija – omaž italijanskoj umetnosti i tradiciji.
Light Blue nije samo parfem. To je emocija uhvaćena u bočici – bezbrižan dah leta, mirisna razglednica sa italijanske rivijere, stvorena da u svakom trenutku prizove osećaj slobode, strasti i elegancije. Bilo da plovite Mediteranom ili samo sanjarite o njemu, Light Blue je vaša senzualna karta za beg u leto.