Louis Vuitton servira modne poslastice: Šta kažete na kroasan ili čokoladicu za 1.000 dolara?

Louis Vuitton servira modne poslastice: Šta kažete na kroasan ili čokoladicu za 1.000 dolara?

U svetu gde kalorije nisu važne, a Monogram je valuta stila, Louis Vuitton predstavlja nove food charm dodatke koji mame osmeh — i prazne novčanike.

Cartier predstavlja novu Panter C torbu

Cartier predstavlja novu Panter C torbu

Nova era stila dolazi iz ateljea kuće Cartier, sa najnovijim dodatkom Panter C kolekciji – torbom koja spaja prefinjenu eleganciju nakita sa savremenom funkcionalnošću…

Chanel lansira novu kampanju naočara za proleće/leto 2025

Chanel lansira novu kampanju naočara za proleće/leto 2025

Šta se krije iza okvira? Nova kampanja naočara za proleće/leto 2025. modne kuće Chanel donosi smelu studiju karaktera kroz četiri istaknuta lica savremene generacije: glumice Lupitu Njongo, Margaret K...

Džulija Garner, svila i Gucci: umetnost luksuznog izraza

Džulija Garner, svila i Gucci: umetnost luksuznog izraza

Gucci ponovo dokazuje da moda nije samo odeća – ona je priča, umetnost i bezvremenska emocija.

Jennie se pridružuje Dui Lipi u kampanji za novu CHANEL 25 torbu

Jennie se pridružuje Dui Lipi u kampanji za novu CHANEL 25 torbu

Nakon što je u januaru objavljeno da će Dua Lipa biti zaštitno lice nove CHANEL 25 torbe, francuska modna kuća sada objavljuje i Jennie, globalnu zvezdu i članicu BLACKPINK, kao novu ambasadorku ove k...

Modna dvostruka igra: FENDI kampanja kao omaž stilu i slobodi izražavanja

Modna dvostruka igra: FENDI kampanja kao omaž stilu i slobodi izražavanja

Italijanska modna kuća FENDI lansirala je novu kampanju „FENDI For Yourself“, koja kroz duhovitu i odvažnu modnu priču slavi individualnost, autentičnost i ženstvenu snagu.

Luxury Experience